První kroky v novém dotačním portálu

Kroky zde uvedené je třeba provést v daném pořadí, jinak není možné některé kroky provést.
Například lze vytvořit formulář bez dotačního programu, ale ne program bez oblasti podpory nebo dotačního fondu.
Stejně tak nelze vytvořit žádost o podporu, bez vytvořeného programu, ale formuláře v programu vyžadované můžete upravit kdykoli

  1. Nastavit základní informace o organizaci v Administrátor > Správa organizací
    Především pak
    • v sekci "Základní nastavení organizace", kde lze vypnout registraci / přihlašování uživatel
    • v sekci "Nastavení dotačního procesu", která určuje základní předpoklady o průběhu procesu podání a vyřízení žádostí
    • v sekci "Technické údaje" a "Nastavení e-mailů" lze portál spojit s Datovou Schránkou, vlastním e-mailovým serverem a přidat logo dotačního portálu
  2. Vytvořit dotační fond
  3. Vytvořit oblast(i) podpory
  4. Vytvořit alespoň 1 program, ve kterém poskytujete podporu
  5. Vytvořit 1 formulář, který budete vyžadovat od žadatelů vyplnit, při podání žádosti
  6. Vytvořit výzvu k podání žádostí o dotace, abyste si mohli proces otestovat
  7. Vytvořit žádost ve vytvořeném programu, a otestovat jak probíhá proces vyplnění

Práce s uživateli

Dotační portál všem registrovaným uživatelům, dovoluje vytvářet žádosti o dotace a spravovat vlastní uživatelský účet, tj.
  • upravovat svoji identitu
  • spravovat historii přijaté veřejné podpory
  • sdílet svůj účet s dalšími uživateli
Nad rámec těchto, lze uživatelům přiřadit mimořádná oprávnění, a to ve dvou kategoriích, viz. níže
  1. Role: Oprávnění ke správě části nebo celého dotačního portálu
  2. Týmy: Tedy příslušnost k jedné nebo více skupinám / organizačním jednotkám dotačního úřadu
Ověřené informace v identitě uživatele se získávají přihlášením uživatele do datové schránky. Ověřené údaje jsou:
  • název subjektu
  • IČO subjektu
  • ID datové schránky
  • typ datové schránky

Pro správce portálu je pak důležité, že mohou vstoupit do jiného registrovaného uživatele, jako forma uživatelské podpory. Toto samozřejmě může provést jen oprávněná role.

Žádná role nebo tým v systému, nemůže přímo upravovat podané žádosti, to může vždy jen uživatel.
Vyjímku tvoří Správce dotačního portálu a Správce uživatel, který může upravit žádost před jejím podáním, ne však už ve chvíli, kdy je žádost odeslána (elektronicky nebo papírově).

Po úpravě rolí nebo týmů daného uživatele, se musí daný uživatel odhlásit a znovu přihlásit, aby se změny projevily.

Sdílení účtu:
  • funkce sdílení účtu je dostupná v menu uživatele pod názvem "Sdílet tento účet"
  • sdílet svůj účet lze pouze s dalšími (již vytvořenými) uživateli systému DSW2
  • uživatel sdíleného účtu má v sekci "Mé žádosti o podporu" dostupný seznam "Žádosti ze sdílených účtů"
  • u jednotlivé žádosti je možné přepnutí na sdílený účet
  • po přepnutí na sdílený účet má uživatel dostupné funkce, jako by byl ke sdílenému účtu přímo přihlášený
  • funkce přepnutí na sdílený účet/účty je také dostupná v menu uživatele pod názvem "Přepnout účet"

Uživatelské role

Systém obsahuje několik málo rolí, pro základní rozdělení kompetencí.

Pouze Správce dotačního portálu nebo Správce uživatel může jiným uživatelům udělovat/odebírat role nebo upravovat jejich členství v týmech.

Název role Popis kompetencí
Správce Dotačního Portálu
  • Má kompletní kontrolu nad dotačním portálem
  • Může provádět vše co dělají ostatní role
  • Pokud není členem konkrétního týmu, nevidí týmové rozhraní a nemůže zasahovat do zpracování podaných žádostí (oprávnění si ale může sám přidat)
Správce Uživatel
  • Může zvát do portálu další uživatele
  • Může uživatelům přidělovat role, kromě role správce dotačního portálu
  • Může se přihlásit za jiného uživatele (z detailu uživatele funkcí "Vstoupit do uživatele")
  • Může spravovat jen uživatele, kteří se někdy přihlásili v aktuálním dotačním portálu (případně uživatele, které do portálu pozval)
  • Může spravovat týmy a uživatele do týmů zařazovat nebo je z nich odebírat
Správce dotací
  • Může spravovat Fondy, Oblasti podpory a Programy/Pod-programy
  • Může spravovat Hodnotící kritéria, a jejich zařazení
  • Může spravovat formuláře a jejich podobu/nastavení
  • Může spravovat výzvy k podání žádostí o dotaci
  • Může vytvořit dotační žádost ve výzvě, která je nastavena jako neaktivní (při testování)
Správce historie žadatelů
  • Spravuje jen sekci "Žadatelé (včetně historie)", tj. seznam identit historických žadatelů a jejich žádostí
  • Sekce "Žadatelé (včetně historie)" je nezávislá na historii žádostí podaných v dotačním software, slouží k importu dat o žadatelích, které organizace shromáždila v předchozích letech, kdy dotační proces prováděla papírově nebo v jiném elektronickém systému
Správce Wiki / Podpory
  • Může jen spravovat kategorie a jednotlivé stránky uživatelské podpory, které jsou dostupné pod tlačítkem "Nápověda" vpravo v horním navigačním menu
Super Ekonom
  • Vykonává veřejnoprávní a ekonomickou kontrolu nad celým dotačním portálem
  • V Dotačním Procesu od fáze "Zvěřejnění smlouvy a vyplacení podpory" včetně, dohlíží nad plněním podmínek veřejnoprávní smlouvy
  • Eviduje že byla vyplacena podpora (a výše, tj. zda bylo vyplaceno 100% nebo méně, dle příslušné smlouvy)
  • Kontroluje podaná vyúčtování udělené podpory a případně s žadateli elektronicky řeší nápravu
  • V případě že je povoleno papírové podání žádosti, může pro účely evidence a zveřejnění otevřených dat, manuálně evidovat fyzicky přijatá vyúčtování a závěrečnou zprávu

Týmy / Struktura dotačního úřadu

Týmy, také "organizační jednotky dotačního úřadu", jsou způsobem, jak rozdělit a organizovat práci zaměstnanců dotačního úřadu, při zpracování podaných žádostí

Narozdíl od rolí, které jsou statické v rámci Dotačního Software, týmy jsou zcela v kompetenci dotačního úřadu.
Typicky slouží k určení jednotek, jako jsou komise a výbory, příslušnost k odborům které poskytují dotace nebo nad dotačním procesem dohlíží.

Členství v týmu uživateli samo o sobě nedává žádné pravomoci, je nutné, aby týmu byly přiřazeny kompetence v konkrétním dotačním programu nebo pod-programu. Vjímkou je náhled na historii žadatelů (výsledek správy v sekci "Žadatelé (včetně historie)"), každý člen týmu, může vidět historii žadatelů a žádostí, které úřad zpracoval v předchozích letech.

Tým může být zodpovědný za jednu nebo více činností, které jsou spojené s procesem zpracování podaných žádostí, činnosti (kompetence) musí být rozděleny v každém dotačním programu a jsou rozdělené následovně

Kompetence týmu Povolené úkony
Formální kontrola
  • Manuální označení žádosti úspěšně vyplněné, jako "odeslané" (pokud v nastavení organizace je povoleno)
  • Označení žádosti jako formálně správné, nebo zamínuté
  • Pokud je žádost zamítnuta, žadateli udělí termín do kterého musí náležitosti opravit a datum, pokud žadatel do daného data žádost neupraví a znovu neodešlě (neprovede papírové podání na úřadu), žádost je automaticky nastavena do stavu "zamítnuto formální kontrolou"
  • Formální kontrola nemůže žádosti upravovat, jen je prohlížet a případně posouvat do dalších stavů v rámci Dotačního procesu
Návrh výše dotace
  • U žádosti může upravit návrh na výši poskytnuté podpory a popis účelu, na který je dotace poskytnuta
Hodnocení dotace
  • Pokud má daný dotační program určena hodnotící kritéria, může člen týmu provést své osobní hodnocení, které se pak stane součástí průměru hodnocení
  • Člen týmu nevidí hodnocení ostatních hodnotitelů nebo výsledný průměr, dokud není žádost vč. hodnocení a popisu účelu schválena
  • Součástí hodnocení je i textová poznámka, kterou si hodnotitel může vyplnit pro svoji vlastní potřebu, a která není součástí dalšího dotačního procesu. To se může hodit, pokud hodnocení uděluje dlouho před zasedáním kompetentního výboru/komise
Schválení výše dotace
  • U žádosti může upravit finální návrh na výši poskytnuté podpory a popis účelu a dosažené hodnocení, na který je dotace poskytnuta
  • Pokud jsou v daném programu určena hodnotící kritéria, vidí výsledný průměr hodnocení žádosti, ne však jednotlivá hodnocení nebo kdo hodnocení provedl, pouze počet započtených hodnocení a průměr dosažený v jednotlivých kritériích
  • Schvalovatel, typicky předseda nebo tajemník komise/výboru, pak může určit hodnocení odlišné od toho, které je výsledkem zpracování jednotlivých hodnotitelů, jelikož závazné pro další proces je typicky usnesení takového výboru/komise, ne jednotlivá hodnocení, předcházející jednání
Nastavení výsledného stavu žádosti
  • Poté co je žádost schválena a je pro ni schválena navržená podpora, slovní formulace účelu (pokud byla určena) a bodové hodnocení, je žádost typicky schválena statutárními orgány (rada, zastupitelstvo, ...), výsledek jednání odpovědného (statutárního) orgánu pak člen tohoto týmu zanese zpět do dotačního software
  • Může dotaci nastavit do stavu "Připraveno k podpisu smlouvy", případně žádost uzavřít, pokud podpora nebyla schválena
  • Může dotaci nastavit do stavu "Smlouva podepsána, připraveno k vyplacení", případně žádost uzavřít, pokud žadatel odmítl nebo nebyl schopen smlouvu o veřejné podpoře podepsat (například pro nesplnění jiných formálních podmínek dotačního procesu)
  • Může ohlásit udělení podpory do Registru de minimis, tj. registru veřejné podpory malého rozsahu, který provozuje Ministerstvo Zemědělství. Tento krok pak může udělat i uživatel s rolí "Ekonom", čímž daná žádost přechází do kompetence Ekonomů, kteří dotační proces vedou dále až k vypořádání, ukončení dané žádosti a zveřejnění v otevřených datech
Náhled na žádosti
  • V určených programech vidí všechny žádosti bez ohledu na jejich aktuální stav, včetně informací o dosavadním průběhu zpracování žádosti, navržené příp. schválené finanční podpoře, bodového a slovního hodnocení, upravéno účelu poskytnutí finančních prostředků a vyúčtování, pokud již toto bylo schváleno ekonomickým oddělením

Stejně jako u Rolí, pokud se změní zařazení uživatele, musí se uživatel odhlásit a znovu přihlásit, aby se změny projevily

Historie poskytnuté podpory

Uživatel:
  • uživatel vyplňuje historii přijaté veřejné podpory ve svém profilu
  • historie je automaticky doplněna systémem o čerpanou podporu z tohoto systému DSW2
  • pokud je ve "Správa organizace" zapnuta volba "Zobrazení historie podpory žadatelů z archivních záznamů" je historie doplněna i o archivní údaje doplňované úředem v sekci "Žadatelé (včetně historie)"
  • tato historie podpory uživatele se pak zobrazuje jako součást přehledu žádosti v sekci "Historie přijaté veřejné podpory" a to za požadované období uvedené v nastavení "Správa organizace"
Úředník:
  • kompletní přehled přijaté veřejné podpory žadatele je dostupný v sekci "Žadatelé (včetně historie)"
  • archivní záznamy lze doplnit funkcí "Přidat nového žadatele" nebo "Nahrát žadatele hromadně" v této sekci
  • úředník zde má úplný přehled o historii čerpané podpory žadatele včetně podrobností, možnosti správy, nebo otevření žádostí
  • sloupec "Vložil" v sekci "Žadatelé (včetně historie)" rozlišuje, kdo záznam do historie přidal:
    • uživatel - historii přijaté veřejné podpory vyplňuje ve svém profilu
    • systém - automatické doplnění systémem o čerpanou podporu z tohoto systému DSW2
    • úředník - archivní záznamy doplněné úřadem přes sekci "Žadatelé (včetně historie)"

Sekce pro úředníky

Sekce pro úředníky:
  • sekce pro úředníky slouží k nastavení úředních informací
  • změny může provádět uživatel s oprávněním pro "formální kontrolu"
  • úpravy se provádějí v samostatné sekci, která je dostupná po stiskutí tlačítka "Sekce pro úředníky"
  • tlačítko je dostupné v žádostech v sekcích "Mé týmy" a v "Ekonomickém oddělení"
  • jednotlivé části jsou: vlastní identifikátor, podpora de minimis, veřejnosprávní kontrola a poznámka k žádosti
Úřední informace:
  • vyplněné údaje v sekci pro úředníky se zobrazují v žádosti v části "Úřední informace"
  • obsahují:
    • vlastní identifikátor žádosti (např. pořadové číslo, spisová značka, ...)
    • podpora de minimis - to je podpora, která není de iure veřejnou podporou
    • informace o veřejnosprávní kontrole
    • libovolná poznámka k žádosti, včetně přílohy

Změny ve "Struktuře dotačních fondů"

Úprava a mazání formulářů:
  • formulář není možné upravit, pokud je používán v odeslaných žádostech
  • není možné smazat formulář, který je používán v programech
  • nelze smazat formulář, který byl již vyplněn a nelze smazat položku formuláře, která již byla vyplněna
  • v detailu formuláře získáte informaci v jakých žádostech je vyplněn a v jakých se používá programech
Mazání programů:
  • nelze smazat program, který je součástí existující výzvy
  • nelze smazat program, ve kterém jsou již rozpracované žádosti o dotaci
Podprogramy:
  • pokud je vybraný program "podprogram" a nelze k němu již přidávat další programy
Smazání oblastí podpory:
  • nelze smazat oblast podpory, pokud obsahuje podřízené programy/podprogramy
  • nelze smazat oblast podpory s programy aktivními ve výzvách
  • nelze smazat oblast podpory s programy, které obsahují rozpracované žádosti
Smazání výzvy:
  • nelze smazat výzvu pokud obsahuje žádosti o podporu
Smazání fondu:
  • před smazáním fondu se přesvědčte, že na něj nejsou navázány oblasti podpory
Vytvoření kopie fondu:
  • v rámci kopie fondu se vytváří také kopie oblastí podpory, programů a podprogramů
  • ke kopiím programů a podprogramů nejsou připojeny formuláře
Hodnotící kritéria a hodnocení:
  • nelze smazat hodnotící kritéria, kterými již byly hodnoceny žádosti
  • pokud již proběhla uzávěrka hodnocení, není možné vkládat nová hodnocení nebo upravovat existující

Ekonomické oddělení / Vyúčtování - Vyúčtování dotace

Položky vyúčtování
  • zde se dokladují vynaložené finance nárokované pro potřeby dotace
  • skládá se ze tří souvisejících částí:
  • 1. název položky, částka z dokladu, čerpaná částka a datum
  • 2. soubor, ve kterém je účetní nebo daňový doklad, faktura, účtenka, paragon, apod.
  • 3. soubor, ve kterém je výpis z bankovního účtu nebo výdajový pokladní doklad
  • tyto soubory lze případně pouze vybrat, pokud byli již dříve vloženy v sekci Přílohy vyúčtování
Přílohy vyúčtování
  • seznam všech příloh v tomto vyúčtování
  • je zde i možnost: Nahrát novou přílohu
  • a tu pak použít v sekci Položky vyúčtování
Co znamená: Je příloha použita?
  • označení pro konkrétní soubor v Přílohy vyúčtování zda je/není použit v sekci Položky vyúčtování
  • a/nebo slouží jako soubor doladující "závěrečnou zprávu" nebo "doklad o publicitě projektu"
Co znamená: Vyúčtování obsahuje nepoužité přílohy
  • informuje, zda jsou všechny vložené přílohy použity k doložení nároků na dotaci
  • seznam příloh najdete v sekci Přílohy vyúčtování
  • pokud je ve sloupci "Je příloha použita?" červený křížek, jedná se o soubor, který není použit v sekci Položky vyúčtování
  • některé úřady ale vyžadují dodatečné přílohy, takže pak je toto označení pouze informativní

Ekonomické oddělení / Přehled - Rozdělení vyúčtování na 1 a 2-leté dotace

Rozdělení schválené podpory
  • schválená podpora lze rozdělit na více částí, každá část má své vyúčtování
  • přejděte do sekce: Ekonomické oddělení / Přehled
  • vyhledejte žádost u které bude evidována nová platba
  • zvolte u ní akci "Evidence plateb"
  • otevře se stránka žádosti "Evidovat platbu / Změnit stav žádosti"
Evidovat platbu / Změnit stav žádosti
  • v této sekci nastavte "částku transakce"
  • pokud je částka shodná se "schválenou podporou celkem", je podpora vyčerpána jednorázově
  • pokud je částka nižší než "schválenáu podpora celkem", umožní to rozdělit podporu na více částí
  • každá takto evidovaná výplata podpory (částka transakce) má své samostatné vyúčtování, které přijde žadateli k vyplnění
  • tímto způsobem lze "schválenou podporou celkem" rozdělit bez omezení na více částí, až do vyčerpání celkové přiznané podpory
  • rozdělení je časově neomezené a lze dopnit kdykoliv později a umožnit tak vyúčtování např. na 1 a 2-leté dotace
Přehledy vyplacených částek a částek k čerpání
  • pod formulářem "Evidovat platbu / Změnit stav žádosti" je v tabulce přehled všech uskutečněných platem "Přehled plateb této žádosti"
  • ve vyúčtování platby, na stránce "Vyúčtování dotace", je pak uveden přehled jaká byla "Schválená podpora celkem"
  • a částky "Vyplacená podpora" a/nebo "Nečerpaná podpora"
  • částka transakce pro vyúčtování ve "Vyúčtování dotace" se nazývá "Částka k čerpání v tomto vyúčtování"
Zrušení evidované platby a vyúčtování
  • každá platba je evidovaná samostatně a v případě chyby lze použít funkci "Vymazat tuto platbu"
  • po smazání platby se uvolní se částka pro nastavení správné "Výplaty podpory"
  • nelze vymazat platbu pokud k ní již existuje "Vyúčtování"
  • "Vyúčtování" může smazat pouze žadatel, který ho vyplňuje

Ekonomické oddělení / Přehled - Dofinancování žádosti

Dofinancování (navýšení původně schválené podpory)
  • dofinancování slouží pro mimořádné navýšení původně schválené podpory
  • zapnutí modulu "Dofinancování" se provede v sekci Administrator / Správa organizace v "Nastavení ekonomického oddělení"
  • zde zaškrtněte volbu "Povolit možnost dofinancování - navýšení původně schválené podpory"
  • pak přejděte do sekce: Ekonomické oddělení / Přehled
  • vyhledejte žádost, která bude dofinancována
  • zvolte u ní akci "Evidence plateb"
  • otevře se stránka žádosti "Evidovat platbu / Změnit stav žádosti"
Evidovat platbu / Změnit stav žádosti
  • v této sekci nastavte jako "Částku transakce" konkrétní částku pro dofinancování, o kterou se "chválená podpora" navyšuje
  • níže zaškrtněte volbu "Je tato platba dofinancování (navýšení původně schválené podpory)?"
  • dle potřeby přidejte "Poznámku k dofinancování"
  • dle potřeby přidejte "Přílohu k dofinancování"
  • pokud je to potřeba, nastavte "Nový stav žádosti"
  • konečné nastavení potvrdíte tlačítkem "Evidovat platbu a/nebo nastavit stav žádosti"
  • nastavené informace se zobrazí níže v tabulce "Přehled plateb této žádosti"
Dofinancování v přehledech a vyúčtování
  • po nastavení "dofinancování" se v detailu evidence plateb a v žádostech nově uvádí tyto částky
  • 1. Schválená podpora celkem
  • 2. Původní podpora celkem
  • 3. Dofinancování (navýšení původně schválené podpory)
  • tyto částky jsou zobrazeny i v PDF verzi vyúčtování pro tisk a v modulu Anonymizace
  • v seznamech se uvádí informace o "Dofinancování" ve sloupci "Podpora celkem", respektive "Typ vyúčtování" u vyúčtování
  • vypnutí modulu "Dofinancování", v sekci Administrator / Správa organizace, nemá vliv na již "dofinancované" žádosti
Vymazání platby pro "Dofinancování"
  • přejděte do sekce: Ekonomické oddělení / Přehled
  • vyhledejte žádost, která byla dofinancována
  • zvolte u ní akci "Evidence plateb"
  • otevře se stránka žádosti "Evidovat platbu / Změnit stav žádosti"
  • zde v tabulce "Přehled plateb této žádosti" zvolte platbu s typem "Dofinancování" a u ní akci "Vymazat tuto platbu"
  • "Dofinancování" nelze vymazat, pokud k němu již existuje "Vyúčtování"

Notifikace a historie změn žádosti/vyúčtování/ohlášení:

Historie/notifikace u žádosti:

Zaznamenává se
  • datum a čas změny
  • aktální stav žádosti
  • kdo provedl změnu (email)
  • komentář, nebo jiná informace ke změně
Změny, které se zaznamenávají
  • záznam nastane vždy při změně stavu žádosti
  • nebo pokud není změna stavu žádosti, ale je posun mezi týmy
  • záznam emailu je pouze v případě, že byl odeslán navíc
  • nebo s komentářem úředníka ke stavu žádosti
  • pokud v sekci "Navrhovatelé" dojde ke změně v samotném textu
  • (schéma životního cyklu žádosti)
Notifikace na email žadatele
  • při každé změně stavu žádosti
  • při přímém odesální emailu úředníkem z DSW2
  • pouze při posunu žádosti mezi týmy "Hodnotitel" a "Navrhovatelé" se notifikace neodesílají
  • k odeslání notifikace pak dojde až v týmu "Schvalovatelé" pokud je žádost schválena odbornou kontrolou
Texty odesílaných emailů
  • základní text emailu: Vaše žádost {NÁZEV} č. {ČÍSLO} (výzva: {VÝZVA}) je nyní ve stavu: {STAV}
  • text při vrácení: Vaše žádost {NÁZEV} neprošla formální kontrolou. Na opravu žádosti máte čas do {DATUM}. Pokud žádost neopravíte a znovu neodešlete, bude pravděpodobně vyřazena z dalšího zpracování. Odůvodnění {TEXT}
  • text při vyřazení: Vaše žádost {NÁZEV} byla vyřazena pro nesplnění podmínek. Odůvodnění: {TEXT}
Notifikace na e-mail úřadu
  • pokud jsou povoleny volby ve "Správě organizace", zasílá se notifikace:
  • když přijde nová žádost
  • a/nebo když přijde opravená žádost
  • text zprávy: informujeme Vás o nové/opravené žádosti {NÁZEV} č. {ČÍSLO} na dotačním portále

Historie/notifikace u vyúčtování:

Zaznamenává se
  • datum a čas změny
  • aktální stav vyúčtování
  • kdo provedl změnu (email)
  • komentář
Stavy ve vyúčtování, které se zaznamenávají
  • rozpracované
  • kompletně vyplněno
  • odesláno ke kontrole
  • schváleno
  • vráceno k opravě
Notifikace na email žadatele
  • při každé změně stavu vyúčtování
Texty odesílaných emailů
  • základní text emailu: Vaše vyúčtování č. {ID} žádosti {NÁZEV} je nyní ve stavu {STAV}
  • text při vrácení: Vaše vyúčtování č. {ID} žádosti {NÁZEV} je nyní ve stavu{STAV}. Vaše vyúčtování bylo vráceno k opravě s následujícím odůvodněním {TEXT}
Notifikace na e-mail úřadu
  • pokud jsou povoleny volby ve "Správě organizace", zasílá se notifikace:
  • když přijde nové vyúčtování
  • a/nebo když přijde opravené vyúčtování
  • text zprávy: informujeme Vás o novém/opraveném vyúčtování k žádosti {NÁZEV} č. {ČÍSLO} na dotačním portále

Notifikace u výzev:

Notifikace v sekci "Výzvy k podání dotačních žádostí"
  • v přehledu výzev lze ve sloupi "Akce" použít následující hromadné notifikace:
  • "Odeslat informaci o nové výzvě"
    popis: Hromadné odeslání informace o nové výzvě na e-maily všech uživatelů dotačního portálu
  • "Odeslat informaci o končící lhůtě"
    popis: Hromadné odeslání informace o končící lhůtě pro podání žádostí v této výzvě na e-maily všech uživatelů dotačního portálu

Historie/notifikace u ohlášení:

Zaznamenává se
  • každé přijaté ohlášení

V případě, že organizace umožňuje žadatelům ohlašovat díla, činnosti a v nastavení organizace též zaškrtne Povolit zasílání notifikací o nových ohlášeních hodnotitelům emailem, zasílají se notifikacve o nově přijatých ohlášeních emailem všem hodnotitlům v daném programu. Jednotliví hodnotitelé mohou zasílání emailů na vlastní emailovou adresu potlačit v sekci Moje Identita nastavení Nezaslat notifikace o provedených ohlášeních

Historii všech ohlášení mohou členové všech týmů též zobrazit v sekci Historie / Historie ohlášení, odkud se lze také podívat na seznam ohlášení pro konkrétní žádost a zobrazit přiložené soubory.

Agendio sestavy, smlouvy:

Agendio sestavy
  • dostupné v sekci Struktura dotačních fondů - Datové sestavy / tabulky
  • zde si můžete sestavit vlastní tabulky z dat v žádostech a v dotačním procesu, které DSW2 umožní převést do formátu Agendio sestav
Nastavení Agendio sestav
  • v sestavách, vedle možnosti vytvořit novou sestavu, je tlačítko pro vstup do sekce nastavení Agendio sestav
  • nastavení Agendio sestav umožňuje přednastavení Agendio sloupců požadovanými hodnotami
  • nastavené hodnoty uložíte níže tlačítkem Uložit nastavení
  • v Agendio sestavách se pak tyto hodnoty předvyplňují v požadovaných sloupcích
Nastavení sloupců
  • při vytváření sestavy v kroku "Přidat/upravit sloupec" je možné přidat nastavení sloupce pro Agendio
  • pod volbou "Pokud tento sloupec chcete použít v Agendio sestavě, vyberte odpovídající Agendio sestavu a konkrétní sloupec"
  • zvolte požadovaný sloupec z rozbalovacího seznamu pod Agendio smlouva a tím ho přiřadíte do Agendio sestav
Zobrazit jako Agendio smlouva
  • v každé sestavě je možnost Zobrazit jako Agendio smlouva
  • toto zobrazení spojí formát Agendio se sloupci sestav a naplní je hodnotami podle "Nastavení sloupců" (viz výše)
  • export Agendio sestavy se pak provede kliknutím na tlačítko Kopírovat
  • v tomto případě se celá sestava zkopíruje do schránky a uživatel si jí pak vloží do libovolného tabulkového programu (Excel, OpenOffice)
  • nebo kliknutím na tlačítko Excel se provede export a automatické stažení do formátu .xlsx